Makse-tarne-tagastamine
Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine.
Kliendi ostukorv luuakse hetkest,
mil Klient on vajutanud nupule “Lisa ostukorvi”, seejärel on võimalik jätkata
toodete sirvimist või alustada tellimuse vormistamist. Ostukorvis olevaid
tooteid on võimalik enne tellimuse vormistamist lisada, vahetada või kustutada.
Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad
erineda tegelikust tootest. Valguse ja ekraani seadistuse erinevuse tõttu võib
eseme värvus piltidel olevast veidi erineda.
Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada
nuppu “Soorita ost“, kus Klient peab sisestama küsitud andmed, et Leiuveeb saaks
Kliendiga vajadusel ühendust võtta ja arve väljastada.
Tellimuses esitatud andmete
täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta
kohaletoimetamine.
Pärast tellimuse kinnitamist
vajutades nupule „Maksma“ koostab süsteem Kliendile arve, mida on võimalik
tasuda pangalingi vahendusel, arve või krediitkaardiga.
Müügileping loetakse sõlmituks
alates arvel näidatud summa 100% laekumisest Leiuveebi arvelduskontole.
Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist töötleb Leiuveeb tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
Kauba kohaletoimetamine toimub 3-5 tööpäeva jooksul, kui Klienti ei ole teavitatud teisiti. Kaupa pakkumise kirjelduses on märkitud tarneaeg kui see erineb siin ülal toodust. Veendu, et see sobiks sulle. Tellimus mis sisaldab erineva tarneajaga toodeid saadetaks kõik kaubad koos. Ehk siis väljastatakse kõige hilisema toote tarneajaga. Kliendile kellele see võimalus ei sobi soovitame erinevate tarneaegadega kaubad eralti osta.
Kaupa on võimalik kohale toimetada Leiuveebi logistikapartnerite Itella SmartPOST, Omniva või DPD vahendusel.
E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Leiuveebi pangakontole.
Leiuveeb kohustub Klienti esimesel võimalusel tarneaja muutumisest teavitama.
Kauba paikautomaati tellimisel edastatakse paki sihtkoha pakiautomaati jõudmisel paki saaja mobiiltelefonile SMS teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Paki kättesaamiseks tuleb sisestada automaadi ekraanile SMS-is märgitud unikaalne uksekood, mis võimaldab Kliendil paki kätte saada.
Kullerteenuse korral saadetakse Kliendile vastav teade paki saabumise osas eelnevalt SMS-i teel mobiiltelefonile või helistatakse. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Leiuveeb üle vaadata toote pakendi. Nähtavate kahjustuste korral soovitab Leiuveeb kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehe kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).
Viivitusteta tellimuse kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad, korrektsed ning kehtivad andmed.
Leiuveeb ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Leiuveeb ei saanud mõjutada ega ette näha.