Müügi- ja tagastustingimused
Müügi- ja tagastustingimused
LEIUVEEB OÜ MÜÜGITINGIMUSED. Kehtivad alates 05.04.2025
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad Leiuveeb OÜ (registrikood
17212456 ), juriidiline aadress Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lehola küla; edaspidi: Müüja) ja isiku vahel (edaspidi: Klient), kes sooritab ostu Müüja poolt pakutavate kanalite kaudu (nt e-pood, Facebook, Instagram, e-post).
1.2. Tingimused reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad toodete (edaspidi: Kaup) müügil Müüja ja Kliendi vahel.
1.3. Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad Müüja ja Kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.4. Müüjal on õigus Tingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada. Muudatused avaldatakse Müüja sotsiaalmeedia kanalites ja/või saadetakse Kliendile e-posti teel. Kliendi ja Müüja vahelisele tehingule kohaldatakse tehingu sooritamise hetkel kehtinud Tingimusi.
2. KAUBA- JA HINNAINFO
2.1. Kauba põhiomadused ja kirjeldus esitatakse Kliendile personaalse suhtluse käigus (nt e-kirjas või sotsiaalmeedia sõnumis). Pildid on illustratiivse tähendusega.
2.2. Kõik Kauba hinnad on esitatud eurodes (€). Kõik kauba hinnad sisaldavad käibemaksu.
2.3. Hinnale lisandub tasu Kauba kättetoimetamise eest (edaspidi: Saatmiskulu). Saatmiskulu suurus sõltub Kliendi valitud tarneviisist ja sihtkohast. Saatmiskulu teavitatakse Kliendile enne müügilepingu sõlmimist.
2.4. Müüjal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui Klient on tellimuse esitanud enne hinna muutumist, kehtib talle hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise hetkel.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE
3.1. Tellimuse esitamiseks väljendab Klient oma ostusoovi Müüjale e-posti teel (leiuveeb@gmail.com) või muu kokkulepitud kanali kaudu.
3.2. Müüja täpsustab Kliendiga Kauba detailid, lõpliku hinna koos Saatmiskuluga ja tarneaja ning edastab Kliendile tellimuse kinnitamiseks ja tasumiseks arve e-posti teel.
3.3. Müügileping (edaspidi: Leping) loetakse sõlmituks hetkest, mil Kliendi poolt tasumisele kuuluv summa on täies ulatuses laekunud Leiuveeb OÜ arvelduskontole.
3.4 Kui tellitud Kaupa ei ole võimalik tarnida seoses Kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitab Müüja sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastab tasutud raha (ka saatmiskulud, juhul kui need on müüjale tasutud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. KOHALETOIMETAMINE
4.1. Kaup toimetatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaati (Omniva, Itella, DPD) või muul kokkulepitud viisil.
4.2. Kauba saatmiskulud kannab Klient.
4.3. Tellimused Eestis jõuavad üldjuhul Kliendi määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates Lepingu jõustumisest. Müüja teavitab Klienti täpsemast tarneajast tellimuse vormistamisel. Erandlikel juhtudel on Müüjal õigus Kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.4. Müüja ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada, sh Kliendi poolt esitatud ebatäpsetest andmetest.
5. TAGANEMISÕIGUS
5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud Lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.
5.2. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient esitama Müüjale vabas vormis taganemisavalduse e-posti aadressile leiuveeb@gmail.com 14 päeva jooksul alates Kauba kättesaamisest.
5.3. Tagastatav Kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Klient peab Kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul Kauba üle andnud logistikafirmale.
5.4. Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
5.5. Müüja tagastab Kliendile tagastatava Kauba eest saadud tasud (sh esialgse Saatmiskulu) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on tagastatava Kauba tagasi saanud.
5.6. Võlaõigusseaduse § 53 lg 4 kohaselt ei kohaldu taganemisõigus muuhulgas toodetele, mis on valmistatud/tellitud Kliendi eritingimusi arvestades; suletud pakendis toodetele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.
6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
6.1. Müüja vastutab Kliendile müüdud Kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates Kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on 1Müüja kohustus.
6.2. Puuduse ilmnemisel peab Klient hiljemalt kahe kuu jooksul sellest teavitama Müüjat, saates e-kirja aadressile leiuveeb@gmail.com. Teates tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, Kauba puudus ning esitatav nõue.
6.3. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast Kauba üleandmist Kliendile, näiteks Kauba mittesihipärase kasutamise või vale hoolduse tagajärjel.
6.4. Kauba puuduste korral on Kliendil õigus nõuda Kauba parandamist või asendamist. Kui see ei ole võimalik või ebamõistlik, on Kliendil õigus Lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
6.5. Müüja vastab Kliendi esitatud pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul peale avalduse kättesaamist.
7. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
7.1. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja. Müüja töötleb Kliendi isikuandmeid (nimi, telefoninumber, e-posti aadress, postiaadress, pangaandmed), mida Klient on esitanud tellimuse vormistamisel.
7.2. Isikuandmeid töödeldakse tellimuse täitmiseks, Kliendiga suhtlemiseks ja seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.
7.3. Müüja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale panka. Kauba kohaletoimetamiseks edastatakse Kliendi andmed Kliendi valitud transpordiettevõttele.
7.4. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist, sulgemist või kustutamist, välja arvatud juhul, kui seadus sätestab teisiti.
8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
8.1. Kui Kliendil on Müüja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile leiuveeb@gmail.com.
8.2. Pooled püüavad kõik tekkivad vaidlused lahendada läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbijavaidluste komisjoni poole (aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn, veebileht: https://komisjon.ee) või Harju Maakohtusse.
8.3. Lisaks on Kliendil võimalik kasutada Euroopa Liidu internetipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
.